Steelseries support

Ich habe am 10.06.12 festgestellt, dass mein Headsetmikrofon plötzlich ausgefallen ist und nurnoch DIESE Geräusche macht.

Am 17.06.12 setzte ich ein Supportticket bei Steelseries ab und bekam am 18.06.12 folgende Antwort:

[...]
I'd be more than happy to help you exchange your SteelSeries product. Our warranty is 1 year for customers in North America, and 2 years in Europe and other countries. If you fall within this time period, please provide the following information:

- Purchase Date
- Purchase Location
- Full Name
- Current and full shipping address
- Current e-mail address
- Current telephone number

- Proof of purchase -- PLEASE ATTACH BELOW (a copy of the receipt, email order confirmation, credit card statement)
[...]

Dies schickte ich denen dann zu und bekam dann am 24.06.12 eine „Return Merchandise Authorization“.

Versehen mit der RMA-Nummer schickte ich das fertige Paket am 25.06.12 per DHL los nach Dänemark.
Am 11.07.12 schrieb man mir, das das RMA Ticket nurnoch für 15 Tage gültig sei, wenn ich keine Reaktion abgeben würde.
Und heute am 12.07.12 dann, als ich dachte das Paket sei jetzt in Mexiko oder sonstwo bei Hehlern, die Erlösung:


Hello Alexander,

We have confirmed that your product has arrived at our warehouse. Our next step is to verify the defect and examine the contents of the package. If the product is defective as explained, then we will be sending you a new replacement product. We will send you the tracking number once the item ships.

We appreciate your patience.

Regards,

SteelSeries

Demnach war ich froh das es angekommen ist, hoffen wir das dieser Mikrofondefekt für SteelSeries einen Garantiefall darstellt.

Offenbar tut es das:

Mike S, Jul 13 09:28 (CDT):

Alexander,

We have confirmed that your replacement product has been shipped. Here is the tracking #:
05005022239515

Please allow 3-5 business days for it to arrive. You can track it via:

DPD: http://www.dpd.com/

This ticket will close within 7 business days. If there is an issue with the shipment, please contact the shipping company by phone.

Please do not respond to this message unless you do not receive the shipment.

Thank you for your patience.

Regards,
Mike S

Als das Ticket als gelöst markiert wurde, gab ich einen Kommentar ab das ich die Supportabwicklung genossen habe, daraufhin kam noch eine Antwort:
„Thanks for the good rating and kind comment Alex! We appreciate it :)“

Und heute, 17.07.12 kam das Headset an ;).

Speichere in deinen Favoriten diesen permalink.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert